czwartek, 28 marca 2013

Cały dzień z Andim

Dzisiaj w sumie cały dzień z Andim. Tak, tak - od razu przepraszam za to, że nie dodałam nic nowego na YouTube  lecz nic jednak nie nakręciliśmy. Wiem, że jest to z jednej strony nie ładne zachowanie, ponieważ ciągle Wam obiecuję itd. Ale z drugiej strony powinniście zrozumieć, że chcielibyśmy ten czas spędzić ze sobą i poza internetem mamy też życie prywatne. Ogólnie poszłam do niego o 14, zobaczyliśmy horror pt.: "Mama". Powiedział, że to najstraszniejszy film jaki w życiu widział :D Był dobry, to trzeba przyznać, ale żeby najstraszniejszy? Na pewno ta cała psychiczna mama była niesamowicie zrobiona. Jak się tylko na nią patrzyło to już srało się w gacie. Oczy takie przerażające, masakra :o Ale i tak nic nie przewyższy "Naznaczonego". To najlepszy, moim zdaniem, horror jaki oglądałam. W sumie trochę zje*ali samym demonem... Mogli jakby bardziej się postarać, bo wygląda on raczej śmiesznie niż przerażająco... A szkoda. Ogólnie jak znacie jakieś dobre horrory to dajcie znać, to zobaczymy sobie z Andim! Ale raczej takie, które serio straszą, a nie gdzie leje się pełno krwi i latają pourywane ręce... -.- Nie cierpię takich. Uważam, że takie filmy są bardziej obrzydliwe, niż straszne. Nom, później wbiliśmy do mnie do domu. Mama naszykowała nam obiad/kolacje. Nie wiem jak to nazwać, ponieważ był to obiad, ale jedliśmy go pod wieczór XD Zobaczyliśmy później na tv "Mój brat niedźwiedź". Zajebiste hahaha <3 Zaraz zbijam spać. Hektor już piszczy żebym pościeliła łóżko. Kocham tego psa XD Dobra, no to papaaaaaa.

16 komentarzy:

  1. Karii słuchaj ja chce obejrzeć ten film z przyjaciółkami myślisz że nada się na na urodziny i nocowanie w namiocie ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Horror w namiocie? Ja bym się nigdy nie odważyła hahaha :D

      Usuń
    2. A polecasz ten horror czy nie za bardzo ?

      Usuń
    3. też oglądałam naznaczonego! serio świetny był :D ale faktycznie ten demon wyglądał głupio.
      za to ta twarz co wyglądał zza tego ojca tego chłopca, mnie zabiła :o

      Usuń
  2. Dobry horror bez krwi to moim zdaniem Sierociniec ; ) Smieszne zdj xd Obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tak tak! moim ulubionym horrorem jest Naznaczony i właśnie Sierociniec :) na pewno nie pożałujesz jak obejrzysz, trzyma w napięciu ;)

      Usuń
    2. Albo horror pod tytułem " inni " też dobry ;)

      Usuń
  3. "nie ładne " - z przymiotnikami łącznie tzn "nieładne"

    OdpowiedzUsuń
  4. Egzorcyzmy Emily Rose ;D fajne też jest Rodzinka ale nie ma się czego tak bardzo bać ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Egzorcyzmy Emily Rose ;D fajne też jest "Rodzinka" ale to nie jest straszne ;D Koleś który zabija ludzi i robi z nich sobie rodzinę. Później taka babka z facetem go zabijają bo zabił im dziecko. Ale Egzorcyzmy są mega straszne ;d

    OdpowiedzUsuń
  6. gdzie oglądaliście ten horror? na internecie? dasz linka?

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak, Egzorcyzmy! Do dzisiaj sram w majtki xd Nie, żartuje :D Ale nie obejrzałam do końca, potem bałam się obudzić o trzeciej nad ranem ._. Polecam też Ring, ale to bardziej ciekawe, niż straszne (;

    OdpowiedzUsuń
  8. Polecam "Mgła" :-) Mega gra na psychice...

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz zajebistą grzywkę, sama robiłaś i jak? ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. ja polecam "Sinister" , na prawdę bardzo dobry :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ooo jak słodkoo mój pies też sie nazywa Hektor ♥

    OdpowiedzUsuń