niedziela, 24 marca 2013

Mecz Andiego

Pisałam, że nie pójdę na mecz Andiego bo mam lenia, ale zdecydowałam się, że jednak pójdę i porobię jakieś zdjęcia. I w sumie mega się cieszę z tego, że poszłam, bo później dzięki temu, że drużyna Andreya grała ze Skylinersami mieliśmy bilety na grę Harlem Globetrotters. Są świetni! I mieliśmy VIPowskie miejsca! Nie na trybunach, tylko na samym początku. I dostałam popcorn od jednego koszykarza haha :D Niżej daję kilka zdjęć z meczu Andiego, a w następnym poście z HG. Ponieważ, jak dam wszystkie do jednego to wydaje mi sie, że będzie ich jakby trochę za dużo. Buziaki :*

16 komentarzy:

  1. o jaa , zazdroszcze Ci ; )
    czekamy na zdjęcia z HG ; *
    jeśli masz ochote to wpadaj na mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pozytywnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czyli wychodzi na to, że poszłaś na ten mecz tylko dla zdjęć, by mieć o czym pisać, a nie dla chłopaka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. weź ogarnij dupę trolu :> ja osobiście za Kariną nie przepadam, ale to co Ty pieprzysz to już lekka przesada :) pozdrawiam środkowym ;*

      Usuń
    2. To po jaką cholerę tu w ogóle włazisz, hę? ;>

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. ANDREY NIE MA 13 LAT, ON MA Z 17 :OO

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jasne, ogarnij sie matole. :| ON MA 13 LAT, AMEN. ;___; NIE PYTAJCIE SIE KARINY MILION RAZY, POCZYTAJCIE JEJ WPISY NA FBL.

      Usuń
  7. Karii mam pytanie kiedy dodasz nowy filmik na youtube już nie mogę się doczekać
    koffam cię :-***

    OdpowiedzUsuń
  8. Czyli jeżeli poszłaś tylko na zdjęcia to nie zależy Ci na chłopaku? -.-

    OdpowiedzUsuń
  9. Na 2 i 3 zdjęciu to Andrey?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, Andrey gra przeciez. Po za tym, roznia sie rysami twarzy. x_x

      Pozdro Karinka :3 </3

      Usuń