środa, 27 marca 2013

Cały dzień w domu

Od czasu do czasu fajnie jest posiedzieć cały dzień w domu. Odpocząć od tego wszystkiego, wyluzować. Lubię tak. Chociaż szczerze mówiąc dzisiejszy dzień zaliczam do jednych z najnudniejszych w moim życiu... Jutro idę do Andreya. Ciągle myślimy o czym można nagrać filmik. Na pewno będzie "Mój chłopak mówi po polsku part II" i "Pou part II". Zastanawialiśmy się też nad "Cute Couple" tyle, że taki filmik wymaga dużo czasu. Nie można go zrobić w jeden dzień. No cóż, zobaczymy jeszcze. Ogólnie nudziło mi się, to porobiłam sobie zdjęcia. Coś innego niż zawsze. Dobra, whatever. Idę do wanny.
Oh Bieber, 7 days and I'll see U!!! <3

18 komentarzy:

  1. No ja byłam w Polsce w ten poniedziałek....Jest fantastycznie! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. W jakim programie przerabiasz zdjęcia ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już 12345678987654 razy pisała że Photoshop !-.-

      Usuń
    2. no ale jaki photoshop. bo ty myslisz ze jest tylko jedny? ja nie moge z cb. nie wiem jak ty sie ludziom podobasz i co jest takiego smiesznego w twoich filmikach

      Usuń
  3. w Łodzi już był ;d życzę udanego koncertu ^^ zdjęcia super ;) też mam takie dni, że siedzę w domu i nie wychodzę na świeże powietrze ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. aha ,. ładna nawet ale .. photoshop ?

    OdpowiedzUsuń
  5. u nas był 25 marca 2013 ! coś niesamowitego <3 najlepszy dzień ever

    OdpowiedzUsuń
  6. Suuuper post ;D
    Zdjęcia sąą booskie <3333

    OdpowiedzUsuń
  7. 3 od dołu jest świetne <3

    OdpowiedzUsuń
  8. te zdjecia sa najlepsze ze wszystkich . ;d

    OdpowiedzUsuń
  9. Zajebistee zdjeciaa *______________________*

    OdpowiedzUsuń
  10. Można wziąć tylko małe aparaty, niestety lustrzanki są zabronione -,- Wiesz moze gdzie mozna spotkać Biebera jak będzie w FFM ? W jakim hotelu ma spac czy coś ? Bo ja tez tu mieszkam i nie mam biletów, nie jestem beliebers ale chciałabym go zobaczyć. Jak coś wiesz to napisz prosze, pozdrawiam ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Niesamowite zdjęcia ! Jesteś naprawdę śliczna *,*
    Niestety na większe koncerty nie można wziąć lustrzanki ; /
    Ja już obserwuję , może się zrewanżujesz ? Dopiero co zaczynam .

    OdpowiedzUsuń
  12. ale dorosło wyglądasz bez grzywki :o

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam tę samą bluzkę! :) Masz rację, czasem dobrze jest po prostu się polenić :P Może zróbcie jakić challenge? :>

    zpasjadozycia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne zdjęcia ; )

    OdpowiedzUsuń
  15. masz rozpychacze w uszach?
    + 5 zdjęcie najlepsze.<3

    OdpowiedzUsuń