niedziela, 17 marca 2013

Restauracja z Andim

No hejeczka. Poszłam do Andiego około godziny 18. Posiedzieliśmy (a raczej poleżeliśmy) z nim gdzieś do 21. Było wspaniale. Uwielbiam tak po prostu leżeć, czuć tą bliskość, patrzeć mu w oczy... jest taki piękny. Czuję się taka bezpieczna kiedy mnie obejmuje. A kiedy mówi mi, że mnie kocha, czuję się tak cudownie, o jeju... Nie umiem tego opisać, ale czuję tak dużo. Nawet sobie nie wyobrażacie <3 Następnie wybraliśmy się do tej całej restauracji, bardzo pozytywnie. Wzięliśmy coś takiego jak lasagne, ale trochę inne. Bardzo dobre, chociaż normalne lepsze. Nie mogłam zjeść wszystkiego, więc Andi zjadł te resztki co zostawiłam. Odkurzacz haha. I masakryczne oszczędzanie coli. Myśleliśmy, że nam nie starczy XD Koło 23 Andi odprowadził mnie do domu, a później poszedł do siebie. Zrobiliśmy kilka foteczek, żeby pokazać Wam, jak szczęśliwi razem jesteśmy :) Ogólnie pół roku jak najbardziej udane. Jezu, jak ja go kocham. I jak zaraz pojawią się komentarze typu "lol, miłość w taki wieku nie istnieje, jesteś śmieszna" to oznacza, że jeszcze nigdy w życiu nie przeżyłeś czegoś takiego jak ja. Miłości nie da się opisać i nie ma na nią określonego wieku. Kocha się tak po prostu, bez powodu. Dobra, nie ważne... Później gadaliśmy przez chwilę przez telefon. Jakbym mogła, to spędziłabym z nim każdą sekundę mojego życia <3 Trochę po 24 poszedł spać, słodziak. Zawsze przed pójściem spać do mnie dzwoni, to jakby już nasz rytułał. Zawsze tak robiliśmy. Później trochę mi się nudziło, więc porobiłam zdjęcia. Oczywiście, jak zawsze, Kari nie naładowała aparatu i spust migawki jej się zablokował. No spoko. Dorobiłam później kilka mega profesjonalnych fotek na kamerce XD Oki, zbieram się spać. Na jutro nie mam żadnych planów, posiedzę z rodzicami, lubię spędzać z nimi czas. Są tacy na luzie, mogę pogadać z nimi o wszystkim. Cieszę się z tego powodu, ponieważ wiem, że nie którzy mają na prawdę słabe kontakty z rodzicami. Dobra, widzę, że znowu zaczynam na nowy temat pisać. SERIO IDĘ SPAĆ, KURCZE JA CHÓMANISTKA REFERATY PISZĘ, BUZIAKI PA :*

20 komentarzy:

  1. " Miłości nie da się opisać i nie ma na nią określonego wieku. Kocha się tak po prostu, bez powodu " - Dokładnie , popieram ;)
    Fajne uczucie jest gdy leżysz obok ukochanej osoby sama wiem to po sobie . Śliczne zdjęcia i szczęścia życzyć Wam nie będę bo je macie ale wytrwałości kochana :* W wolnym czasie zapraszam do siebie :) takieczasy.blogspot.com/ :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Twój chłopak zawsze poważnie wychodzi na zdjęciach. Jesteście słodcy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczęścia Karina! :) Wygladacie razem pięknie :) Pozdrów go tam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, że mam się układa. Pasujecie do siebie :) Wytrwałości :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Myślałam, że jesteście na tyle inteligentni, że domyślicie się, że napisałam to celowo. No, ale cóż.

      Usuń
    2. Hahaha, inteligencja niektórych ludzi (np. tego na gorze) mnie po prostu powala :D

      Usuń
  6. pasujecie do siebie :) i bardzo Cie lubię, jesteś super !

    OdpowiedzUsuń
  7. Mogłabyś napisać mi le razy w tygodniu jest w niemczech W-F ? Na tym zalezy mi najbardziej bo pisze teraz wypracowanie na temat sportu wsrod mlodzierzy i potrzebuje kila przykladów z za granicy. Jak mialabys jeszcze czas to napisz co sie na nim robi, i jak ci sie podoba co do W-f'u w Polsce. Z góry bardzo dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem aktualnie w 9 klasie i mam 2x Sport w tygodniu. Ogólnie gramy, np. ostatnio uczyliśmy się gry w Basketball, pozaliczaliśmy jakieś rzuty itd. Teraz jesteśmy na siatkówce :)

      Usuń
    2. 2x po jedej godzinie (45min) ? To o wiele mniej niz w polskich szkołach, ja w kazdej mialam 4 godziny tygodniowo. Mogłabys jeszcze napisac czy jest on bardzo wymagający, czy jeżeli ktoś nie ma ochoty to nie musi robic danego ćwiczenia ? Jeszcze raz strasznie ci dziękuje, pozdrawiam ;D

      Usuń
  8. " Miłości nie da się opisać i nie ma na nią określonego wieku. Kocha się tak po prostu, bez powodu " Pożyczę :** ślicznie razem wyglądacie :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeju . Jesteście mega słodcy i to prawda , że miłość jest piękna nie zależnie od wieku . Mimo waszej różnicy wieku ( co prawda niewielkiej ) uzupełniacie się idealnie . I w sumie to jest cudowne . <3
    Życzę wam bardzo dużo szczęścia chociaż i tak widać , że kipi z was . <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Hejo! Jak Ty robisz, że masz zawsze tak idealny makijaż? Nie rozmazana jesteś, ani cienie się nie "kluszczą" na oczach?

    OdpowiedzUsuń
  11. ostatnie zdj, i trzecie od końca ! PIĘKNA JESTEŚ !! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam pytanko, ponieważ być może przeprowadze się do Niemic. Czy tam jest tak ze po pierwszym roku uczenia się języka idzie się do normalne klasy ale rok w dół, w sensie jak przyjadę na 2 klase gimnazjum i będe rok chodzila do tej nauki języka, to pozniej musze isc do tej 8 klasy?

    OdpowiedzUsuń
  13. Karina skoro addi ma 13 lat to jefgo rodzice nie mają nic przeciwko że przychodzi tak późno do domu

    OdpowiedzUsuń
  14. Skąd pobrałaś photoshop'a? Aww.. *.* Jacy Wy jesteście słodcy!!

    OdpowiedzUsuń