poniedziałek, 25 marca 2013

Mecz Harlem Globetrotters

Wstałam dosyć wcześnie, jak na ferie. Godzina 10, a Kari nie w łóżku. Co tu się dzieje? Już wyjaśniam. Moja mama kręci się od samego rana po domu i ciągle wbija do mnie do pokoju i mówi, żebym już wstała, bo jej nudno. Gdzie ja żyję :) Nie no, spoko mama! A na fejsie mi pisze, że moją fanką jest hahaha kocham ją <3 Ogólnie tak jak obiecałam, daję niżej zdjęcia z meczu Harlem Globetrotters. Było świeeeeeeeetnie! Dzisiaj lecimy do Andiego. Mieliśmy w sumie do mnie iść, ale mój tata jest chory i nie chcemy mu przeszkadzać :c Zaraz mamcia przyniesie mi kanapki z dżemikiem, mmm <3 Dobra, to papa!

8 komentarzy:

  1. Śliczna jesteś. Pasujecie do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na czym przerabiasz zdj?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na kompie. Photoshop, geniuszu. =/

      Usuń
  3. Śliczniee.. :**

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobry mecz nie jest zły ;) Zapraszam do mnie :P

    OdpowiedzUsuń
  5. kiedy wejdziesz na ask?

    OdpowiedzUsuń
  6. zazdroszczę takiej mamy i takiego chłopaka :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Trochę dziwnie wyszłaś na ostatnim zdjęciu. :/

    OdpowiedzUsuń