piątek, 15 marca 2013

Retusz Waszych zdjęć

No dzień dobry. Już trochę lepiej się czuję. Zapewne pójdę jutro gdzieś do restauracji z Andim. Mam ochotę na lasagne od dłuższego czasu. No, a tak poza tym to prawie cały dzień przerabiałam Wasze zdjęcia :D Ze wszystkich, które wysłaliście wybrałam 11. Trzeba się dobrze przyjrzeć, żeby zauważyć szczegóły. Większości z Was powiększyłam objętość włosów, zrobiłam makijaż, pozmniejszałam nie które rzeczy, nie które powiększyłam. Niżej daję porównania. Które ze zdjęć najbardziej przypadło Wam do gustu?
PS: Jak ktoś znalazł swoją fotkę i chce oryginał, to pisać na facebooka :)
Edit 19:46
Program, którym posługuję się przy retuszowaniu zdjęć to Adobe Photoshop CS3 & CS4.

34 komentarze:

  1. 3 ostatnie są genialne ; )) `! obserwuję . ; )

    OdpowiedzUsuń
  2. możesz przerobić mi zdjęcie?

    OdpowiedzUsuń
  3. Najlepsze to 7 :) też chcę umieć zrobić takie oczy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mogłabyś mi przerobić jakieś zdj ? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdzie mozna wysylac te zdjecia?>

    OdpowiedzUsuń
  6. daj mi e-mail to Ci wyslę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. w czym przerabiasz zdjeciaa ? :D
    6 i 10 najjj *___*

    OdpowiedzUsuń
  8. najlepsze ta blondynka w bordowym sweterku!

    OdpowiedzUsuń
  9. 3 pierwsze mega ! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. robię lepsze :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Zrób filmik jak przerabiasz te fotki . Boskiee *_*

    OdpowiedzUsuń
  12. można jeszcze wysłać zdjęcie? :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przerobisz mi też zdj. ? ;) http://www.facebook.com/photo.php?fbid=101524119970057&set=pb.100003374073261.-2207520000.1363378396&type=3&theater

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne zdjęcia..ii mam pytanie..czy programy w których przerobiłaś te zdjęcia pobrałaś za darmo?;)

    OdpowiedzUsuń
  15. A może zechciałabyś przerobić zdjęcie pary? ; D (coś innego niż zwykłe samojebki?)
    http://i49.tinypic.com/2hziis3.jpg

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie, spierdalaj. jesteś za brzydka

      Usuń
  16. A może zechciałabyś przerobić zdjęcie pary? (coś innego niż zwykłe samojebki ; ))

    http://i49.tinypic.com/2hziis3.jpg

    OdpowiedzUsuń
  17. http://zapodaj.net/50cda51ca57a9.jpg.html - gdybyś mogła to proszę o retusz tego zdjęcia. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. mi tam żadne sie podoba

    OdpowiedzUsuń
  19. przerobiłabyś? http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn1/65906_272819802849425_562120367_n.jpg

    OdpowiedzUsuń
  20. http://i50.tinypic.com/24blnwp.jpg a może tak moje. byłabym bardzo wdzięczna ;D

    OdpowiedzUsuń
  21. Ładnie, ale za bardzo naświetlasz twarz, przy czym wygląda to dosyć nienaturalnie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Brzydko wyszły dodane włosy na zdjęciu nr.7. Pierwsze zdjęcie jest prawidłowe, reszta, jak wspomniałem zbyt prześwietlona. :) Pozdro :D

    OdpowiedzUsuń
  23. 3,5,6 najlepsze!!! zdecydowanie.

    OdpowiedzUsuń
  24. Pytam po raz 100 w czym przerabiasz te zdjęcia ?:D Nie wiem czy to jakiś sekret że nie odpowiadasz ..;DD

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja chciałabym się w końcu dowiedzieć w jakim programie przerabiasz zdjęcia ;D Myślę, że to nie jest jakaś tajemnica !:DDD

    OdpowiedzUsuń