poniedziałek, 18 marca 2013

Kłótnia

Dzisiaj dzień zapowiadał się mega dobrze. Wszyscy się śmiali, było wesoło i pozytywnie. Ale cóż, wszystko kiedyś się kończy. Jak zawsze musiałam na końcu pokłócić się z Andreyem. I jak zawsze poszło o jego kumpli dzieci. Ponieważ wszyscy wiemy, że on ma 13 lat i ma także koleżków w takim wieku. Tyle, że jak ich nie ma to on się zachowuje mega dojrzale. A jak oni przychodzą to się robi z niego taki dzieciak, że masakra. I czuję się jakby Ci jego słit koledzy byli ważniejsi ode mnie. I to chyba jest najgorsze uczucie jakie może być w związku. Że kochasz kogoś i mogłabyś zrobić wszystko, żeby z nim być, a on woli sobie pójść z kumplami... Nie cierpię. Nienawidzę. Czuję się źle, na prawdę. W ogóle nie mam humoru... Wczoraj wieczorem jeszcze trochę pobawiłam się w retusz, miałam ochotę na czarnobiałe. Na dole daję jakieś trzy zdjęcia. Cześć...

39 komentarzy:

  1. wszystko będzie dobrze ! ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. ten waz zwiazek nie ma sensu... co chwile sie kłócicie o byle gówna-,-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie , różnica wieku w waszym związku jest duża i zbyt widoczna

      Usuń
    2. popieram , a jak sie pogodzicie to piszesz jak bardzo go kochasz po czym znowu sie kłócicie i rozważacie zakończenie związku bez sensu!;//

      Usuń
    3. w każdym związku są kłotnie i ich nie ominiesz. czasem moze o gowna ale nie zawsze więc morda . ; )

      Usuń
    4. Morda. To jej związek , w każdym są kłotnie to o czym mowa? Prawdziwej miłości nawet różnica wieku nie pokona . ale co wy wiecie...

      Usuń
    5. Widoczna? proszę Cię.. Wyglądają jakby byli z tego samego roku ! :)

      Usuń
    6. tu nie chodzi o wygląd ja pierdole. chodzi o uczucia. i nie wam to oceniać.

      Usuń
  3. nie załamuj się , twój chłopak na pewno zrozumie , że źle postąpił i prędzej czy później zmieni swoje zachowanie w stosunku do ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoj chlopak ma 13 lat?

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie martw się.:* z nimi to tak już jest.;*

    OdpowiedzUsuń
  6. nie powinnaś się tak na niego denerwować Kari, tylko to jakoś przyjąć do wiadomości. przecież jest młodszy, 13 lat ma, też musi się trochę zabawić, zrozum te jego dziecinne zachowania. powodzenia. :3

    OdpowiedzUsuń
  7. nie ma związków idealnych :--)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ty jesteś dojrzała ale musisz mieć świadomość ,że on jest o 3 lata młodszy i też ma swoich znajomych. Może powinnaś z nim porozmawiać albo coś...

    Co do zdjęć to super zrobione,Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Karina, nie martw się. W każdym związku są wzloty i upadki. Wszystko będzie dobrze, wierzymy w Ciebie. Pozdrówka :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Andrey naprawdę ma 13 lat?

    OdpowiedzUsuń
  11. Serio Andrej ma 13 lat? :O

    OdpowiedzUsuń
  12. Karina powiem Ci tyle tylko, że związek bez kłótni to nie związek. Zawsze znajdzie się powód do kłótni.. ale jeśli na prawdę się kochacie to wszystko przetrwacie :)) Jak znam życie po paru godzinach się godzicie itd. Powodzenia Ci życzę i trzymaj się ;)) :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystko się ułoży ;***** trzymam kciuki. /.aness

    OdpowiedzUsuń
  14. be ok.
    ale nie przerabiaj tych zdj. na pierwszym czaqrnobiałym Emily nie wygląda tak naprawde

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawi mnie jedno , dlaczego twoj chłopak na fb ma date urodzenia 1993, a ty ciagle mówisz ze ma 13 lat .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie dlatego, że jak zakładał face to był za młody i teraz zapomina zmienić, też tak miałam..

      Usuń
  16. Kłótnie w związku są zawsze, nawet o największe pierdoły. Ja z moim chłopakiem potrafię się pokłócić o kolor spodni, albo o to po której stronie łóżka leżę. Ale to jest normalne, po kłótni od razu gadamy i potem jest okej. Pamiętaj, że twój chłopak jest młodszy, więc spróbuj zrozumieć niektóre zachowania. Po każdej kłótni od razu z nim pogadaj, nawet nie zwlekaj, to zawsze pomaga, życzę powodzenia będzie dobrze :) / Wiksa

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie powinnaś się tak tym przejmować. Ty dużo przeszłaś, przeprowadzka i wgl...więc musiałaś chociaż trochę wydorośleć.. Przypomnij sobie co robiłaś jak miałaś 13 lat i jak się zachowywałaś...On ma teraz tak samo :)
    Wierzę,że Wam się uda i że się pogodzicie. Trzymam kciuki i pozdrawiam ;***/Natala ;>

    OdpowiedzUsuń
  18. będzie dobrze , dorośnie do tego stopniowo pewnie że już kumple nie są najważniejsi , jego zachowanie jest to rozumiane ale nie może robić tak ciągle ale nie martw się będzieci nadal szczęśliwi a kłotnie to nawet dobre są w związkach pozwalają czasami zbliżyć się bardziej do siebie , trzymam kciuki ;*

    OdpowiedzUsuń
  19. szczerze mówiąc Twoj chlopak nie wygląda na 13 lat... ;)
    trzymaj sie mała ;*

    OdpowiedzUsuń
  20. Rozumiem Twój problem, bo sama miałam młodszego chłopaka, różnica wieku taka jak Waszym związku. Po prostu jak jesteście sami on 'dociąga' do Twojego poziomu, a jak są kumple... No wraca do ich/swojego poziomu, lub głupieje totalnie... Albo dojdziecie do kompromisu, albo będziecie się kłócić ciągle. Niestety różnica wieku zawsze wyjdzie, jak nie przy wielkiej rzeczy, to pierdółce. pozostaje szczera rozmowa na spokojnie i dojście do jakiegoś kompromisu. Bo problemy mogę się nawarstwić i czasem mimo miłości lepiej jest odejść, niż się męczyć.

    OdpowiedzUsuń
  21. http://zapodaj.net/cde71c98b4075.jpg.html

    OdpowiedzUsuń
  22. Twój chłopak ma 13 lat o.O (sorry ale nie wygląda)

    OdpowiedzUsuń
  23. A ja nie będę rozważała czy taki związek z taką różnicą ma sens czy nie ponieważ jeżeli się kochają to ma sens. A co do chłopaka rozumiem Cię i to nawet bardzo dobrze, powinnaś z nim porozmawiać ale tak poważnie, powiedzieć o swoich uczuciach a jeżeli dalej się nic nie zmieni to postawić sprawę bardziej stanowczo. Jeżeli naprawdę Cię kocha to zrozumie i zacznie się inaczej zachowywać :)
    Trzymam za was kciuki xoxo

    OdpowiedzUsuń
  24. spokojna rozmowa bez uniesionych głosów i bez naskakiwania na pewno pomoże. Spróbuj też postawić się na jego miejscu... ; ) Będzie dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  25. różnica wieku znaczenia nie ma gdy w grę wchodzi uczucie. Więc ci co tu się wypowiadają nigdy naprawdę się nie zakochali. Bo ani odległość ani różnica wieku nie mają znaczenia gdy dwoje ludzi naprawdę się kocha:) ! I te gadki typu że to bezsensu bo ciągle się kłócą . Nie ma związków idealnych i w każdym zdarzają się kłótnie . Te błahe i te poważniejsze . Karina ja jestem po twojej stronie . Też mam chłopaka o 2 lata młodszego. I też na początku może to trochę było odczuwalne ale teraz już tej różnicy nie widać . Ja mam 21 (rocznikowo 22) on 20 skończone :) i często śmiejemy się że to tak jakby rok tylko różnicy Heh . Będzie dobrze:* jeszcze dzisiaj dodasz zapewne wpis jak się pogodziliście :) a i facet tak naprawdę w każdym wieku ma coś jeszcze z dzieciaka ;d

    OdpowiedzUsuń
  26. hej.. wiesz miałam podobnie... ale zerwałam z moim chłopakiem. stwierdzilam ze tak bedzie najlepiej.. tez moze dajcie sobie czasu zeby pomyslal.potesknil.

    OdpowiedzUsuń
  27. tez mam chlopaka mlodszego od siebie ja mam 16, a on 14

    OdpowiedzUsuń
  28. Jejkuu . Ja mam 13 lat i jak na swój wiek to wyglądam dojrzale . ale w porównianiu do Andreya to jestem małym dzieckiem ... Jak zaczęłam oglądać Filmiki to myślałam że on ma z 17 albo więcej ; 0
    Mam nadzieję że wszystko się ułoży . <3

    OdpowiedzUsuń
  29. Andrey ma 13 lat???? Czy po prostu źle zrozumiałam. ~N

    OdpowiedzUsuń
  30. Zrobiłabyś fillmik jak przerabiasz zdjęcia? :D

    OdpowiedzUsuń
  31. On ma 13 lat ? ! myślałam że jest starszy od ciebie o.0 naprawdę dojrzale wygląda xD pozazdrościć takiego chłopaka ^.^ ;d

    OdpowiedzUsuń