czwartek, 14 marca 2013

Początek

W ogóle nie ogarniam blogspota. Jak ktoś się zna na zmianie wyglądu to dajcie znać, bo jestem w tym zielona :x

No więc tak, postanowiłam założyć bloga. Miałam ich już 874093274892 i o każdym zawsze zapominałam. Później usuwałam albo po prostu na niego więcej nie wchodziłam... Może tym razem będzie inaczej, mam nadzieję. Blogi podobają mi się bardziej od photoblogów, ponieważ tutaj liczy się bardziej to co piszesz niż to jakie zdjęcie dodajesz. Użytkownicy tego portalu czytają to co mamy do przekazania, a nie tak jak na photoblogu... Nie mówię, że w ogóle tam nie czytacie. Ale jednak jakbym napisała np. że umieram, to i tak większość komentarzy byłaby "sweet fotka :* klikam fajne i licze na rewanż!!!" ...spoko, brak słów. Będę tutaj dodawała co w dany dzień robiłam, na pewno kilka fotek na dzień. Poza tym co kupiłam, bo dużo osób np. interesowało się moimi kosmetykami. Tak więc wczoraj kupiłam nowy fluid i mogę Wam dać zdjęcia itd. Nom, to na tyle. Buziaki :)

5 komentarzy:

  1. cieszę się
    to lepsze niż photoblog (;

    OdpowiedzUsuń
  2. moge Ci pomóc z wyglądem bo już jakiś czas sie tym bawie.
    tutaj też jest pełno spamerów. wkurza mnie jak na moim blogu pisze jedno a oni odwołują się tylko do tytułu posta -.-
    ciao :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja ci nie pomogę bo sama jestem zielona. Ogólnie mówiąc lubię takie blogi. Lubie czytać o ludziach. O ich historiach w życiu. Mam nadzieję, że o tym blogu nie zapomnisz. Powodzenia ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie :)
    Zapraszam do mnie :D
    chętnie pomogę !
    też jestem z OP.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeśli chodzi o zmiane wyglądu to wchodzisz na swojego bloga ( czyli tu gdzie teraz jestem xdd) naciskasz projekt i wybieasz w tym okienku dostosuj ale nie musisz bo włączy się ta strona zmiany wyglądu ;DD

    OdpowiedzUsuń