poniedziałek, 1 kwietnia 2013

"Życie Pi"

Siedzę. Myślę. Słucham Christiny Aguilery. Piosenka You Lost Me (Lewis Dubstep Remix) jest przepiękna. Plany na dzisiaj? Idę do Andiego, jak zawsze z resztą. Wczoraj oglądaliśmy "Życie Pi". Przecudowny film. Andrey myślał, że będzie raczej nudny. Bo chłopak i tygrys sami na środku oceanu? Raczej trudno zrobić z czegoś takiego coś co przyciągnie widza. A tu jednak, świetnie zrobiony! Wszystko mega realistyczne, o efektach nawet nie wspomnę! Także jak ktoś jeszcze nie oglądał to bardzo polecam. Zamierzam zobaczyć "ŻP" jeszcze raz dzisiaj z rodzicami. Lubię takie rodzinne wieczory :) Dobra, zbijam zbierać się do Endrjuszki. Joł, joł.

6 komentarzy:

  1. film obejrzę w wolnym czasie :D .
    piosenka genialna, słucham na okrągło :)
    Miłego dnia :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zajebisty film ! Byłam w kinie na "ŻP" z przyjaciółką byłyśmy zachwycone ;**

    OdpowiedzUsuń
  3. Zajebisty film !!! Byłam w kinie z przyjaciółką, byłyśmy zachwycone ;**

    OdpowiedzUsuń
  4. Również oglądałam , cudny film i bardzo wzruszający ;) też polecam

    OdpowiedzUsuń
  5. Oglądałam Życie Pi ; ) Też uważam, że jest cudny.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy film :) Karinka.. obserwuje cię już na prawde bardzo długo . I jak dowiedziałam się że zakładasz tutaj bloga byłam w niebo wzięta . Do tego jak wybrałaś moje zdjęcie do przerobienia to już było naprawdę miło . Może to głupie ale mam do Ciebie prośbę , pomogłabyś mi jakoś zmienić mojego bloga? Jakoś poza zmianą szablonu i dodaniu stron nie wiele potrafię a chciałabym tu coś zacząć. A twój jest bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń