poniedziałek, 8 kwietnia 2013

Kosmetyki

Dzisiaj był pierwszy dzień szkoły. Nienawidzę tego, mogłabym mieć jeszcze raz dwa tygodnie ferii :( Ogólnie z dzisiejszego dnia było pozytywne tylko to, że dowiedziałam się, że jutro nie ma bio i mam na dziewiątą. Po szkole pojechałam kupić nową maskarę, eyeliner i cienie. Później do domu, zjadłam jajecznicę i szybko na termin do alergologa. Następnie spotkałam się w metrze z Andim, bo wracał z ruskiego. Przypadkowo wygadał się co chce mi kupić na urodziny. Hahaha, słodziak <3 Boże, nie mogę w to uwierzyć. Już za 5 dni będę miała 17 lat. STARZEJĘ SIĘ W OKROPNIE SZYBKIM TEMPIE HAHA. W ogóle w Niemczech leci mega szybko czas. Szczerze mówiąc, w pl ciągnął się dwa razy dłużej. Sama nie wiem czy to na plus czy na minus, różnie. No, a tak poza tym to zrobiłam Wam zdjęcia moich kosmetyków, bo ciągle mnie męczycie. Większość jest z firmy Maybelline New York, ubóstwiam. :) Zaraz idę do toalety, ogarnę twarz, dam milion kremów i tak dalej. Dobranoc!

15 komentarzy:

  1. Ciekawe jak by wyglądała bez tych kosmetyków...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciekawe jakby ten hejt wyszedł, gdybyś sam/a pokazała swój ryj . ; )
      bezczelna/y . ; /

      Usuń
  2. Fajne<3
    zapraszam: http://ilovesmilee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. jesteś bogata ... ;o jak robisz gify ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A moglabys napisac notke jak robisz gify w photoscape? Bo tak bardzo ogolnikowoodpowiedzialas ;)

      Usuń
  4. robione kalkulatorem?:>

    OdpowiedzUsuń
  5. te eyelinery wszystkie są beznadziejne! najtańsze marki w dm i rossmannie. nie trzymaja dlugo ://

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mi się właśnie trzymają długo! Kupiłam kiedyś żeby wypróbować, bo 10 zł tylko kosztuje i jest ok. Podkłady, pudry itd kupuję z zaufanych firm, bo wiem, że jak będę używać byle czego, to później będę miała problemy z cerą. Ale eyeliner? Byle jaki i tak się trzyma :D

      Usuń
    2. nie ważne czy tanie czy drogie , ważne aby były dobre anonim nie zabłysnął ... ojć ;c

      Usuń
    3. spierdalaj anonimie ;] chyba wiem bo miałam i moim zdaniem są słabe

      Usuń
  6. Mam identyczną paletkę cieni . :)

    P.S. Też mam za 5 dni urodziny, ale nie 17 a 14 . :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Czym ty robiłaś te zdjęcia? Nie wyglądają na lustrzanke ;d

    OdpowiedzUsuń
  8. mam pytanie, jaki puder/fluid poleciłabyś dla osób strasznie bladych? jestem strasznie blada i nie mogę dopasować żadnego pudru itp do swojej karnacji..

    OdpowiedzUsuń