wtorek, 9 kwietnia 2013

Basketball z Andim

Pewna z dziewczyn pytała o podkład do bladej cery. Poszperałam trochę w internecie i dużo osób poleca Revlon Colorstay. Pisali, że można kupić na allegro i kosztuję ok. 40 zł :) No i właśnie wróciłam ze szkoły. Jutro prawdopodobnie idziemy z Andim na jakieś zakupy, muszę coś z niego zrobić, bo przystojniak, ale ubiera byle co XD Powiedziałam, że zrobię z niego Biebera, to uciekał przede mną hahaha. Kocham. W ogóle zaraz lecimy grać z Basketball. Powiedział, że nauczy mnie grać :D Powodzenia haha. Ej, wiecie co? Z dnia na dzień coraz bardziej podobam się sobie bez grzywki i delikatniejszym makijażu. Muszę tylko doprowadzić moje czoło do porządku i będę tak chodziła. Kurcze, trochę żałuję. Zjechałam se czoło przez lakiery... No trudno, będzie ok. Niżej daję fociżżżki i gifa. Dzisiaj szpecle na obiad, mniam mniam. Have a nice day!!! :)


22 komentarze:

  1. JAKI PLASTIK I TY GADASZ ZE TO LEKKI MAKIJAZ ..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to ty chyba plastika nie widziałaś! a poza tym napisała DELIKATNIEJSZYM naucz się czytać a potem komentuj ;)

      Usuń
  2. Dużo ładniej Ci bez grzywki : )

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie ci tak jak masz lekki makijaz i taki przedzialeek , teraz bardziej dziewczeco wyglaadasz :D :* :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Obserwuje i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie ci w niej *.*

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładniej ci było w grzywce

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie ;)
    Miłego grania :D
    Ja właśnie mam już od dawna taką fryzurę jak ty teraz :)
    Pasuje Co! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. jak można zjechać czoło ? masz takie suche czy jak ? możesz wyjaśnić :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. używała dużo lakieru ;] czytałaś kiedykolwiek ze zrozumieniem to co pisze? :)

      Usuń
  9. bez grzywki jak taka lalka(negatywnie).

    OdpowiedzUsuń
  10. o wiele lepiej bez grzywki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Grzywka do góry , czapka i wyprostowane włosy ; ) Wyglądasz świetnie ! ; D Mega , Mega , Mega ! ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. o wiele ładniej beż tylu czarnych cieni na powiekach : )

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak zjechałaś sobie czoło przez lakiery ? o.o

    OdpowiedzUsuń
  14. Karinaa ślicznie ci bez grzywki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Karina, wiesz jestem z Polski i też widziałam się z moim chłopakiem prawie codziennie, mówię prawie bo u nas niestety szkoła nie daję takich możliwości. Rozstaliśmy się po półtora roku... i jednym z powodów było właśnie to że chyba za bardzo siedzieliśmy sobie na głowach, nie boisz się tego?.

    OdpowiedzUsuń
  16. Truly when someone doesn't know afterward its up to other visitors that they will assist, so here it occurs.

    My webpage how to delete malware

    OdpowiedzUsuń
  17. Unquestionably believe that which you stated. Your favorite reason
    seemed to be on the internet the simplest thing to be aware of.
    I say to you, I definitely get annoyed while people
    think about worries that they plainly do not know about.
    You managed to hit the nail upon the top as well as defined out the whole thing without
    having side effect , people can take a signal. Will probably be back
    to get more. Thanks

    My web site: Sex London

    OdpowiedzUsuń