sobota, 6 kwietnia 2013

Makijaż

Wiele z Was pyta mnie o to jak robię makijaż. Dużo prosi mnie żebym zrobiła o tym filmik, jakiś tutorial czy coś w tym stylu. Szczerze mówiąc było już coś takiego, ale po tygodniu usunęłam go z youtuba. Ponieważ jakieś "profesjonalne" makijażystki zaczęły pisać, że robię wszystko źle i nie poprawnie i w ogóle porażka. Szczerze? To w sumie trochę żałosne, bo pewnie większość z nich to po prostu moje hejty, a na codzień nie umieją pomalować dobrze rzęs. No nie ważne. Niżej daję gifa, możecie dokładnie zobaczyć, jaki mam makijaż. Może sami dojdziecie do tego, jak go się robi (jest to na prawdę banalne). Po prostu cienie, eyeliner, tusz i kredka. A co do wczorajszego dnia - była poważna rozmowa z Andreyem. Umówiliśmy się, że nie będzie żadnych sekretów i tajemnic. Nikt nikogo nie okłamuje, bo prawda prędzej czy później i tak wyjdzie na jaw. I szczerze mówiąc uważam, że nawet najgorsza prawda jest lepsza od najlepszego kłamstwa. Takie moje zdanie :) Później zobaczyliśmy film "21 Jump Street" - niestety jeszcze nie do końca, ale dzisiaj nadrobimy. Później zaczęliśmy się wygłupiać. Zaczął mnie podnosić, ja go łaskotać i w ogóle. No i udało mi się go podnieść tak, że on był u mnie na plecach. I wtedy zdarzyło się coś nie fajnego... Andrey podniósł do góry nogi. Nie wytrzymałam jego ciężaru i spadliśmy na podłogę. Byłoby ok, gdyby nie było go na mnie... Takie tam 80 kg przydupczyło mnie do podłogi... No i uderzyłam się głową o podłogę, ból masakra, ryczałam jak dziecko... Poszła krew z nosa, mam siniaka, o czole nie wspomnę... Chodziłam z lodem, mając nadzieje, że to zniknie, ale i tak jest. Chociaż na pewno jest lepiej. Niżej dorzucam dwa zdjęcia. To na tyle... Idę zrobić szybko makijaż, a później z Hekto i do Andreya. Głowa mnie strasznie boli, cześć.

36 komentarzy:

  1. co ci się stało ;o ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czytać nie umiesz? przecież napisała -.-

      Usuń
    2. przeczytaj to co napisała -.-

      Usuń
    3. Widzę, że czytasz wpisy -,-

      Usuń
    4. nie umiesz czytac?:)

      Usuń
    5. jakbys przeczytał to byś wiedział -,-

      Usuń
    6. Biedna Karina :'( Współczuję. :(

      Usuń
  2. o jezu ;o biedna ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Hahahhahahhahah jaki siniak XD A makijaż piękny :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy to takie zabawne, ale ok...

      Usuń
    2. no w chuj śmieszne to... idiots idiots everywhere -.-

      Usuń
    3. no w chuj śmieszne...... idiots idiots everywhere -.-

      Usuń
  4. wyglądzasz teraz jak ofiara przemocy w związku/rodzinie

    OdpowiedzUsuń
  5. na początku myślałam że ktoś cię pobił :OOOOO

    OdpowiedzUsuń
  6. Niech sie szybko goi. ;**

    OdpowiedzUsuń
  7. ... W życiu bym nie wpadła, żeby podnosić swojego faceta, tylko że mój trenował zapasy kiedyś... Wiem, że boli itp, ale zacznij się z tego śmiać, lżej Ci będzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. jej robisz genialny makijaż :) a niech ci się goii szybciutko :*

    OdpowiedzUsuń
  9. ale zajebisty makijaż.......:o

    OdpowiedzUsuń
  10. ale biedactwo :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Ile masz lat i wzrostu ?

    OdpowiedzUsuń
  12. To trzecie zdjęcie to takie : ''Ukradli mi pieska'' xd

    OdpowiedzUsuń
  13. Oby szybko zniknął ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. to nie jest smieszne :D pewnie bolalo ale cóż .. xD Dobrze ze sie pogodzilas z chlopakiem :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Do wesela się zagoi xD ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ojojojoj, uważajcie trochę z Andreyem :D . Teraz on będzie się bał Ciebie nawet podnieść 2cm nad ziemią :D .

    OdpowiedzUsuń
  17. zawsze możesz zrobić video tylko dla osob dysponujących linkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Oby szybko zniknęło ; ))

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak zrobiłaś tego gifa ??? :)..............Biedaczysko zdrowiej szybko :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Widać że masz bardzo delikatną skórę bo ten siniak jest inny niź normalny :) Biedna ty :*

    OdpowiedzUsuń
  21. ooo ahahahahahahah XD looool XD

    OdpowiedzUsuń