sobota, 20 kwietnia 2013

Przepraszam

No witam, po dosyć długiej przerwie. Chciałam przeprosić wszystkich, którzy obserwują mojego blogspota, photobloga oraz youtuba. Czasami mam takie chwile, że muszę odpocząć od tego całego internetu i wszystkich stron. Miałam też przez te kilka dni trochę problemów, ale już jest trochę lepiej. Mam nadzieję, że wszystko wróci do normalności. Co się zdarzyło podczas mojej nieobecności? Nic szczególnego. Największą rewolucją była chyba zmiana fryzury i makijażu. Od dzisiaj codziennie będę wszystko we mnie zmieniła, a może w końcu odnajdę to co mi się podoba. Na pewno rezygnuję z grzywki i tak mocnego makijażu. Nie jestem jeszcze pewna co do kręconych czy prostych włosów. Andrey poznał mnie w kręconych i właśnie takie woli. Moja mama też mówi, że w takich ładniej. Powiedziała, że wyglądam milej i przyjaźniej. No nic, a wy o tym myślicie? Niżej daję zdjęcie z wczoraj, czyli tak jak wyżej mówiłam - w naturalniejszej wersji, i z poprzedniego tygodnia. Buziaczki.

33 komentarze:

  1. slicznie ci w takiej wersji jak na 1 zdj, bez tych cieni, tylko same kreski. Naturalniej : )
    Zostań przy takim makijazu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, startuje z nowym blogiem wiec umiescilam na nim konkurs. http://barbycja.blogspot.com/2013/04/konkurs.html Do wygrania jest bon do h&m'u, jezeli denerwuje Cie taki spam to przepraszam i najzwyczajniej w swiecie zignoruj ta wiadomosc, jezeli nie to zapraszam, wystarczy miec konto gmail :)

      Usuń
  2. O wiele lepiej w naturalniejszej wersji!

    OdpowiedzUsuń
  3. masz taki śliczny kolor włosów, że lepiej ci w kręconych :* tęskniliśmy za Tobą, piękna<3

    OdpowiedzUsuń
  4. lepiej na pierwszym zdjęciu

    OdpowiedzUsuń
  5. w kręconych dużo lepiej i bez grzywki ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zrobiłaś włosy na pierwszym zdjęciu ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Francuz ;D Pisała na photoblogu ;)

      Usuń
  7. bez grzywki i kręcone<3

    OdpowiedzUsuń
  8. zdecydowanie teraz Ci leeeepiej! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jaka Ty jesteś śliczna <3 i pięknie razem wyglądacie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. kręcone włosy nadają Ci dziewczęcego uroku :)
    zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ubóstwiałam Twoją grzywkę , ale nie koniecznie ZAWSZE musisz ją mieć . Na 1 zdjęciu wyglądasz po prostu rewelacyjnie , śliczna , uśmiechnięta , wspaniała Karina . <3 Kupuję Cię całą . <3

    OdpowiedzUsuń
  12. tysiac razy lepiej w kreconych i naturalnej wersjii .. ; )

    OdpowiedzUsuń
  13. w kręconych wyglądasz bosko *_* tak inaczej .. ale na 100% lepiej <3 *_*
    nie wracaj do grzywki, bo szczerze mówiąc wygląda trochę sztucznie :(
    1 zdj jest najlepsze <3

    OdpowiedzUsuń
  14. bez grzywki, kręcone, a co do oczu do zdecydowanie kreski wystarczą :) ładniej wyglądasz bez tych cieni i będziesz miała mniej roboty wieczorem przy zmywaniu makijażu. :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Dużo lepiej ci w mniejszej ilości makijażu, bez grzywki i kręconych włosach :>

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładne <3 A ten Andrey .. pozazdrościć

    OdpowiedzUsuń
  17. O TAAK <3 Zostań w kręconych i zrezygnuj z tak mocnego makijażu :D

    OdpowiedzUsuń
  18. zdecydowanie ślicznie ci w falach bez grzywki. chciałabym zobaczyć jak wyglądasz w przedziałku na wprost, skoro eksperymentujesz :) śliczna jesteś ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. I am regular visitor, how are you everybody? This post posted at this site is genuinely fastidious.


    Feel free to visit my web site germany

    OdpowiedzUsuń
  20. Najlepiej wyglądasz na tym pierwszym zdjęciu i w takim makijażu ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Hej poemejlujemy? (Podpiszemy na emaill

    OdpowiedzUsuń
  22. Hej! Masz fajnego bloga! Ja dopiero zaczęłam blogowac, więc zapraszam do obserwowania i komentowania mojego bloga! <33

    domi-day.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. naturalnie ci się kręcą ? ^^

    OdpowiedzUsuń
  24. naturalnie ci się kręcą ? ^^

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczna jesteś! <3 Ale lepszy makijaż na 1 zdjęciu - bardziej naturalny ♥
    Wpadnij | best-frieend.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. masz piękne włosy na pierwszym zdjęciu :3

    OdpowiedzUsuń