środa, 1 maja 2013

Problemy

Czesc i czolem kochani. Chcialam ZNOWU bardzo przeprosic za to, ze nic nie dodaje na zadnej z moich stron. Oduczylam sie niestety pisac, kurcze. Ale wczoraj nagralam nowy filmik na youtuba takze mysle, ze powoli powracam. Chcialam podziekowac za ponad 5 tys subskrybentow, nawet nie wiedzialam, ze was tak duzo. Znowu mam klopoty z Andreyem, jednak wiek ma ogromna roznice i nie mowcie mi, ze nie. Predzej czy pozniej da sie to zauwazyc. Na poczatku staral sie byc dorosly, dorownywac mi wiekiem, ale teraz zaczal byc soba. Bez zadnego udawania i reszty. Wiem, ze czlowieka kocha sie za to jakim jest, wiec po co udawal. Nie rozumiem. Najgorsze jest to, ze jest strasznie dobrym syneczkiem. Ja wiem, ze rodzice sa najwazniejsi i trzeba ich szanowac i sluchac, lecz w nie ktorych sytuacjach powinien bardziej skupiac sie na mnie niz na rodzicach. Sa takie sytuacje, kiedy jestesmy razem, a do niego dzwoni mamusia i trzeba przeciez odebrac i dyskutowac sobie z nia 90482395237 minut. Whatever. W tym momencie ma kare od rodzicow i nie moze sie ze mna spotykac. Nawet moja mama sie z tego smiala, no ale dobra. Ja wyskakiwalam do niego przez balkon, jak mialam szlabany etc. No, ale widze, ze mamy inne hierarchie. Czesc.

24 komentarze:

  1. mam chłopka o 5 lat starszego i zgodzę się z Toba, że wiek to duuuża różnica w związku. ale nosek do góry :*

    OdpowiedzUsuń
  2. ile Ty masz lat i ile Andrey ?

    OdpowiedzUsuń
  3. a jaka jest różnica wieku między wami ;>?

    OdpowiedzUsuń
  4. ladniej ci w takiej dluższej grzywce :p odslaniaj swoja twarz czesciej :P tzn lepiej ci kiedy twoja grzywka jest bardziej na bok niz tak na cale czolo :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ey no nie wiem co powiedzieć ale troche nie ładnie postepuje ty dla niego łamałaś swój szlaban a on nie może ;/
    ale nie martw sie bedzie dobrze ;)
    Paula

    OdpowiedzUsuń
  6. moze roznicy nie ma jezeli chłopak jest starszy o te 3 lata tak jak u was, ale jeżeli chłopak jest młodszy a dziewczyna starsza, to niestety widac to.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Problem w tym, ze on nie jest o te 3 lata starszy tylko mlodszy :)

      Usuń
  7. No niestety różnica jest ,ale dasz radę ;( Przepraszam ,że troszeczkę nie na temat ,ale powiem ci ,że piękniejesz z wiekiem i ślicznie Ci bez grzywki.;) Buziaki ! P.S Jeżeli masz ochotę to zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale go kochasz więc to że jest młodszy nie oznacza , że nie możecie być razem .
    O ma 14 lat ja myślałam że 16 .

    OdpowiedzUsuń
  9. dlaczego na fejsie nie zrobić , że jesteś w związku z Adrieyem .

    OdpowiedzUsuń
  10. a jak to się stało , że Adrey jest w polsce ? przecież pochodzi z Rosji . a mówisz z nim po polsku czy po jakiemu ?

    OdpowiedzUsuń
  11. ZNam przypadek, że dziewczyna była aż o 7 lat starsza od swojego chłopaka. Na początku też było im trudno (przez 2 lata), później zaczeli się dogadywac i teraz mają nawet dziecko i są po ślubie.

    Nie przejmuj się takimi rzeczami. Też przeżyłam to, ze chłopak był maminsynkiem. Musisz z nim szzcerze pogadać, ale tak od serca. Ostatn i raz. Będziesz dawać mu 18256738258892376582 szans do końca życia?

    OdpowiedzUsuń
  12. Moim zdaniem między wami nie widac różnicy :) Nigdy bym nie pomyslała,że Andrey ma 14 lat 0,o
    Mam nadzieje ,że wszytko sie poukłada ;)




    mój blog : http://iamangeel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale przecież ona nie mówi tutaj o różnicy w wyglądzie.......................

      Usuń
  13. mam pomysł na filmik !

    mogła byś pokazać jak się malujesz bo ja nadal nie kapuje jak ty to robisz!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam pomysł na filmik!

    pokarz jak się malujesz bo ja nadal nie kapuje !!!:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak się nazywa twój kanał na yt ... :) Super blog :)

    OdpowiedzUsuń
  16. jak to się stało , że poznałaś Andrey ? odpowiedź proszę <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Jejku szkoda mi trochę waszego związku. Ale i tak uwielbiam cię oglądać i czytać twojego bloga. Jednym słowem jesteś cudowna. Główka do góry. :* Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Szkoda mi was <333 jesteście super parką . Ale nigdy bym nie powiedziała ,że on jest o tyle młodsszy . Głowa do góry , poradzicie sobie . W końcu na tel czy kom . nie ma szlabanu ? :P pozdrawiam ....

    OdpowiedzUsuń