niedziela, 5 maja 2013

Urodziny Andiego

Dzisiaj są urodziny Andiego, mój 14-latek kochany! :* Ogólnie cala 'imprezka' zaczęła się o 14:00, ale Kari oczywiście musiała przyjść pół godziny spóźniona. KARI BEZ SPÓŹNIENIA TO NIE KARI. W ogóle muszę Wam powiedzieć, że kupiłam sobie wczoraj tipsy i teraz nie umiem pisać na klawiaturze. Haha, whatever. No i najpierw trochę pojedliśmy, później tort, a później kręgle. Było nas w sumie czworo: ja, Andrey, Dimon i Edgar. Na początku było ok, ale później dupa. Nienawidzę kręgli, dziękuję do widzenia :) W ogóle nie cierpię, kiedy nie wygrywam haha. Zawsze, jak przegrywam to mówię, że to tylko gra, ale jak np. Andrey przegrywa, to krzycze do niego "haha, LOSER" XD Później jego tata chciał odwieźć nas do domów, ale problem był taki, że nie miałam kluczy. No, a rodzice byli na grillu. No to poszliśmy do parku do nich i przy okazji dali nam kiełbaski itd :D I życzyli Andiemu wszystkiego ok i żeby więcej nie kłamał, śmiesznie. Później na chwilę do mnie, z Hekto, no i koniec. A jutro misiek jedzie do Amsterdamu z rodzicami, szczęściarz. Dałabym Wam zdjęcia z dzisiaj, ale nie posiadam. Są na aparacie i telefonie Andiego. Nudziło mi się, więc poprzerabiałam kilka zdjęć. Jeszcze nigdy w sumie figurek nie przerabiałam. Niżej daję dwie fotki. Elo!

23 komentarze:

  1. Czesc mam taka mega prosbe, chodzi o to czy moglabys podac linka do programu ktorym przerabiasz zdjecia? blagam, z gory dzieki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kari, nigdy bym nie powiedziala, ze Andi ma 13 lat, kiedy ogladalam go na filmikach. wytrwalosci kochana :*

    A.

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. nie kurcze, 69 ale napisała dla zmyły że 14 -,-
      zadajcie to pytanie jeszcze z 12837162 razy ...

      Usuń
  4. Andi ma dopiero 14 lat ? :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no brawo za spostrzegawczość :)) Karina pisała już o tym łoooo, dużo razy :)

      Usuń
  5. Karina wyjdziesz za mnie ? mam 15 lat :]

    OdpowiedzUsuń
  6. dałabyś kilka wskazówek jak przerabiasz te zdjęcia? uczę się dopiero i chciałabym co nieco się w tym podszkolić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Życzymy mu wsztstkiego najlepszego:))

    OdpowiedzUsuń
  8. jprdl.... znowu do siebie wrocili. a ten blog nie powinien sie nazywac problemy i sielanki Ariny?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahahahaha, zgadzam się!

      Usuń
    2. jak ci się to nie podoba to po co czytasz? NIKT CI NIE KAŻE

      Usuń
    3. Po co to czytasz i tu wbijasz? nie podoba się = wyjdź

      Usuń
  9. To złóż mu zyczenia...
    on ma 14 czy 15 lat bo juz nie wiem...
    i dobrze ze juz okey u Ciebie ;D
    Paula

    OdpowiedzUsuń
  10. Jesteście zdziwieni ? Jeśli oglądaliście filmiki powinniście wiedzieć ile lat ma chłopak Kariny. :)
    Karina- Twój blog jest super! Nie przestawaj pisać.

    OdpowiedzUsuń
  11. przecież zerwaliście O.o

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeżeli Andi ma 14 lat, to daj zdjęcie jego legitymacji :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Widzę, że zabawa udana ;d mam pytanie (bo raczej nikt oprócz Ciebie nie jest w stanie mi pomóc). jakim narzędziem wyszczuplasz te panie? też mam photoshopa, ale nie wiem jak zwęzić figurę. proszę o pomoc :)

    OdpowiedzUsuń
  14. a ty ile masz lat ? O,o nie przeszkadza Ci to, że jest młodszy od Ciebie ?

    OdpowiedzUsuń
  15. jak poznałaś Andiego? ;>

    OdpowiedzUsuń