wtorek, 21 maja 2013

Wypad nad Men

Witam misiaczki. Znowu byla dosyc dluga przerwa przepraszam. W sumie nie dzialo sie za duzo, ale mam teraz chociaz jakiekolwiek fotki. Dzisiaj daje zdjecia z wypadu nad men z polaczkami. Na wszystkich prawie pokazuje jezyk, nie wazne hahaha. Dzisiaj wbija do mnie Andi, musze pouczyc sie troche matmy :O A jutro cala szkola ma sport! Przyjde, ale cwiczyc nie zamierzam. Nie umiem biegac z moja astma elo :D Zawsze jakas wymowka! Dobra zbijam sie zmakijazowac, hejka. PS: Moze nakrecimy jakis filmik z Andim. Jeszcze nie cala setka i bedzie 6.000 widzow na yt.

19 komentarzy:

  1. bez grzywki lepiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ile wazysz? ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Problem z utrzymaniem języka na miejscu?

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też mam astmę ... nie jesteś sama ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Haha fajne fotki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. przerobisz moje zdjęcie ?

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne i pozytywne zdjęcia, poprawiły mi humor :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne i pozytywne zdjęcia :) Poprawiły mi humor :) Pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej, nie chcialabys moze polaczyc paska bocznego? Znam kod i mg Ci pomoc ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ładne zdjęcia:)




    www.ikaczmarczyk.blogspot.com S Y L L W S O N

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna !


    ZAPRASZAM CZEKAM NA REKOMENDACJĘ
    BĘDĘ WDZIĘCZNA ZA OBSERWATORÓW

    http://veeksler.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Kurwa mać. Nic już nie piszesz... PAtr zno od 21 maja 2013! niezaniedbujesz swój blog usuń go potprostu a nie czekaj na więcej odwiedzić.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie zasługujesz na tyle subów na yt. Skoro już nagrywasz filmiki to chociaż rób to regularnie! Ostatni filmik dodałaś 3 tygodnie temu. Jeżeli coś stoi ci na drodze to powinnaś nas o tym poinformować. Masz fanów, którzy oczekują że będziesz dodawać filmiki. Skoro zależy Ci na kanale i fanach to powinnaś ogarnąć tą sytuacje.
    Pozdrawiam.:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny blog! <3
    Zapraszam do mnie na konkurs:
    http://our-dynamic-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. http://bestfriendsess.blogspot.com/2013/10/o-mnie.html
    Zapraszam :3333

    OdpowiedzUsuń