piątek, 22 listopada 2013

Powrót

Witajcie! Nie chce mi się nawet patrzeć kiedy dodawałam ostatni post na tym blogu, ponieważ to się w głowie nie mieści. Tyle czasu tu nie wchodziłam, że masakra. Nieźle zaniedbałam, a szkoda. No i teraz pytanie - czemu tu powracam i na jak długo. Powracam, ponieważ ostatnio nie dodaję nic na photobloga, jakoś mnie już to nie bardzo kręci. A blog, to blog - można się na wiele tematów rozpisać i moim zdaniem będzie to na pewno ciekawsze od pb. A teraz pytanie - na ile? Mam nadzieję, że długo. Ale mam już to we krwi - niestety. Zawsze zakładam milion stron, a później o nich po prostu zapominam. No nic, mam nadzieję, że będzie ok :) Dopóki będziecie dawać mi jakieś pomysły o czym pisać, to chętnie będę tu wchodzić! A tymczasem łapcie aktualne fotki! Postawiłam na trochę więcej naturalności, jak Wam się podoba taki lekki makijaż? Piszcie!




14 komentarzy:

  1. jesteś na prawdę ładna bez kilograma "tapety".
    powinnaś częściej stawiać na bardziej delikatne i naturalne makijaże :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Owiele ladniej ci w lekkim makijazu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ładne włoski :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładnie ci też w pomalowanych oczach ale tak też jest dobrze:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. natural beauty is the best ! :) tak trzymaj, serdecznie pozdrawiam :) Milla.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zawsze wyglądasz ślicznie i nie mogę doczekać się nowych notek.
    http://sweet-dol.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. nowy post <3
    bardzo ładnie wyglądasz w takim makijażu!
    zapraszam do mnie:

    http://areyouremember.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładnemu we wszystkim ładnie ! Nawet taki makijaż jak na Twój wiek jest bardziej odpowiedni moim zdaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ładne zdjęcia :) zdecydowanie lepiej ci w lekkim makijażu. pozdrawiam i zapraszam na bloga: http://podrozepasjefotografie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Naturalny make-up najlepszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna zmiana ! Jesteś przesliczna <3

    OdpowiedzUsuń