poniedziałek, 25 listopada 2013

Prezenty Na Święta

Dzień dobry. Okropny poranek. Jest mega zimno i nie przyjemnie. Mam gęsią skórkę kiedy wyglądam za okno. Nie chcę zimy, nie chcę. Czekam tylko na święta i sylwester, a później znów będę odliczać do pięknego lata. No ale cóż, nie można nic poradzić. Ale szczerze muszę Wam powiedzieć, że na święta czekam niesamowicie mocno! Zawsze uwielbiałam dostawać prezenty, a teraz mega frajdę sprawia mi kupowanie ich. A jeszcze większą, kiedy wiem, że kupuję to wszystko za moje własne pieniądze. Bardzo miło uczucie. Już tydzień temu ogarniałam wszystkie sklepy i myślałam co chcieliby dostać moi bliscy. Mam tyle pomysłów! No i na pewno wyślę jakąś paczkę do rodziny w Polsce. Myślałam w sumie nad pocztówkami na boże narodzenie, ale nikt by mi takowej nie wysłał, także wszystko przepada haha. No nic, nie mam nic więcej do powiedzenia. Dobrze, że chociaż rano przed szkołą znalazłam czas, żeby Wam coś napisać. Mam nadzieję, że od dzisiaj będę miała już normalnego neta na stałe. I to na tyle. A jak jest z Wami? Wolicie kupować czy dostawać prezenty? Macie już jakieś pomysły? Czekacie na święta tak samo, jak ja? Dajcie znać, bo jestem ciekawa czy tylko ja mam takiego bzika na tym puncie. Buziaki! :)







10 komentarzy:

  1. Kari ja mam tak samo jak ty, też zawsze jak święta się zbliżają, to dostaje świra ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie tylko lubię święta ze względu na dawanie lub kupowanie prezentów. Też uwielbiam kupować prezenty za własną kasę tylko nigdy jej nie mam.
    Ogólnie w zimie lubię tylko śnieg. (xDD) Co do zdjęć Twoich to są super^^
    Zapraszam : http://podrozepasjefotografie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja uwielbiam zarówno kupować jak i dostawać. A w sumie to lubię ten dreszczyk emocji, kiedy obdarowana osoba, niezależnie czy to ja czy ktoś inny, otwiera prezent i nie wie co w środku jest. I to pytanie, spodoba się? ucieszy się?
    Cudne zdjęcia ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Też kocham święta i czekam na nie :3 Aż muszę ci życzonka złożyć ,bo nie wytrzymam xd
    Zdrowia, szczęścia, miłości, radości, spokoju ducha, sukcesów wszędzie i ,żebyś więcej czasu dla nas przeznaczała <3 :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Też już nie moge się doczekać świąt, i żeby w te dwa dni za oknem było biało i padał śnieg <3 tyle śniegu zdecydowanie starczy, też czekam na wakacje po tym :( Śliczne zdjęcia ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojej jaka śliczna *.* :))
    Podobają mi się twoje włosy ;DD
    Uwielbiam święta, nie mogę się doczekać, dzisiaj padał u mnie śnieg, ale stopniał. Oby nie było go jak najdłużej ;D
    Pozdrawiam i wpadnij do mnie, byłoby mi miło ;DD http://liisiialy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie pomysłów jeszcze brak, ale bardzo kocham święta :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nienawidze świąt,sztuczna atmosfera i te sprawy

    OdpowiedzUsuń
  9. Kari, błagam pomóż! W szkole co roku mamy mikołajki i losujemy kto komu kupuje prezenty. Co roku losowałam jakąś koleżankę, więc nie miałam problemu z tym co kupić. A w tym roku trafił się chłopak. Nie mam pojęcia co mu kupić :c. Masz może jakiś pomysł??

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam święta *.*
    Prezenty wczoraj zamówiłam nie lubie czekać na ostatnią chwilę wole je mieć wcześniej :)
    Teraz tylko byle do świąt i sylwestra :3

    OdpowiedzUsuń