niedziela, 12 maja 2013

Sesja z Andim

No dzien dobry. Andi obudzil mnie o 11, love it. Snilo mi sie, ze szlam sobie przez most, a tam Selena Gomez i Vanessa Hudgens siedzialy. No i zaczelam do nich po polsku nawijac. Co ja biore :D A pozniej poszlam w kurtce i czapce z Andim na basen. Jezu XD Nom. Ogolnie nie mam za duzo zdjec, wiec przerobilam jakies z ostatniej sesji Andiego. Zrobilam z niego modela huehue. Macie nizej kilka, a ja tymczasem ide z Hekto. Buziole :* / PS: Wczoraj mielismy z Andreyem 8 miesiecy. Jestem mega szczesliwa, ze wytrzymal ze mna az tak dlugo. Moj przystojniaczek malutki, kochany. Dziekuje za wczorajsze roze, uwielbiam Cie. 4ever <3

16 komentarzy:

  1. Mm ... przystojniak xd ; )

    OdpowiedzUsuń
  2. Mm ... przystojniak xd ; )

    OdpowiedzUsuń
  3. skąd biała sukienka?

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne spałaś u Andiego kiedyś?

    OdpowiedzUsuń
  5. najlepsze - hipsta please xD

    OdpowiedzUsuń
  6. jesteś prześliczna, zdjęcia Andiego wyszły Ci genialnie :) ogólnie obserwuję Cię już na yt i facebooku od dłuższego czasu, jesteś przesympatyczna ! :) życzę Wam szczęścia :) pozdrawiam - przy okazji zapraszam do mnie, jak lubisz 1D może przypadnie Ci do gustu - stay-with-me-tonight-and-forever.blogspot.com :) buziak. ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. ale szybko zleciało to 8 miesięcy. piękna para z was<3 a pierwsze zdjęcie - gigant!

    OdpowiedzUsuń
  8. Zawsze mnie nurtowało jedno pytanie, a mianowicie: Andy (nie wiem, czy tak się odmienia) jest zdaje się z Rosji, tak? Wydaje mi się, że kiedyś coś wspominałaś. Ty jesteś z Polski, ale oboje mieszkacie w Niemczech, a na filmikach przewijają się chyba wszystkie języki świata. Po jakiemu rozmawiacie?

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz świetnego chłopaka i modela :D Pozdrów go! <3 :***

    OdpowiedzUsuń
  10. http://www.youtube.com/watch?v=aP7Uepu0t1s zapraszam dołącz się! : )

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnego masz tego bloga wzajemna obserwacja.?
    http://icareabout-face.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. twój chłopak jest mega przystojny, a ty naprawdę śliczna. pasujecie do siebie i jesteście uroczą parą! ;>

    OdpowiedzUsuń
  13. Spoko przychlast <3

    OdpowiedzUsuń