środa, 11 grudnia 2013

Zakupy i Oceny

Pamiętacie, jak mówiłam, że 10-te klasy muszą robić prezentacje? No to właśnie dzisiaj dostałam 4. Fajnie, co nie? Szkoda tylko, że w Niemczech 6 to najgorsza ocena, także nie jest już za ciekawie. Moim tematem były pekińczyki, ale nauczycielka wymyśliła sobie, że to za mało i miałam jeszcze zrobić coś o rozmnażaniu. I szczerze? Nie znalazłam zbyt wiele informacji na ten temat. Myślałam, że nie wypada pisać, jak psy się ruchają, bo... no kurde, czy oni są normalni? Dalej uważam, że ta czwórka, którą dostałam jest totalnie nie fair :) Za to matme w piątek pisałam i dostałam piękną 2, także jest zajebiście. Cała noc nauki się opłaciła. A co do prezentacji i tego całego Niemieckiego systemu - jestem totalnie na nie. Uważam, że polski system nauczania jest o wiele razy lepszy i nie wierzcie żadnym wielkim znawcom, że w Niemczech wszystko jest najlepsze. Serio? Tutaj 50% oceny zależy od zgłaszania i udzielania się na lekcji. Czyli jak ktoś dostał dobrą ocenę ze sprawdzianu, ale w ogóle się nie zgłasza, to może sobie pomarzyć o dobrym świadectwie. Uważam, że jest to na prawdę głupie, ponieważ jest wiele osób, które po prostu boją się zgłaszać, bo zostaną wyśmiane przez resztę klasy, że odpowiedź jest niepoprawna lub po prostu się wstydzą. Ja na przykład nienawidzę zgłaszania się. Słucham na lekcjach i robię zadania, lecz nie lubię się zgłaszać, ponieważ nie jestem pewna moich odpowiedzi - co oczywiście nie oznacza, że nie pracuję na lekcji, czyż nie? Jakie wy macie o tym zdanie? No i w ogóle miałam taką załamke przez tą całą czwórkę z prezentacji, że poszłam z mamą na zakupy i kupiłam kilka rzeczy. Muszę przyznać, że poprawił mi się dzięki temu humor. Kocham Cię mamo! :* Niżej daję fotki, napiszcie co myślicie.

1


 2


 3


22 komentarze:

  1. A Ty robisz teraz realabschluss czy jak?

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam to samo w szkole :P
    Takie mieszane uczucia ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja jestem w 9 klasie tez w realschule i mam tak samo jak ty z tym zglaszaniem ._.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jak mieszkalam w hessen też tak miałam ze zglaszaniem i przez to sobie zepsułam świadectwo, ale też pracowałam na lekcji:) Teraż jestem na bawarii(jbc gymnasium) i za nie zgłaszanie się nie mogą ci obniżyć oceny, jedynie że dużo się zglazasz to mogą cię trochę wyciągnąć, ale nie robi tego każdy nauczyciel. No i na bawarii jest najwyższy poziom:(
    Zakochalam się w pierwszych butach i torebce<3

    OdpowiedzUsuń
  5. kozaki są u nas w Polsce w butiku takim :D ladne! torebka tez niczego sobie :p

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne buty + zapraszam http://andziablogangelika.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwsze buty bardzo ładne :)
    Nasłuchałam się tyle o szkolnictwie w Niemczech.. Słyszałam, że jest o wiele trudniej, a szczególnie dla obcokrajowców. Zgadzam się z Tobą, że to niesprawiedliwe, bo sama nie lubię zgłaszać się na lekcji, co nie oznacza, że na niej nie pracuję. W Polsce akurat mniej patrzą na to czy ktoś aktywnie bierze udział w lekcji, ale na niektórych przedmiotach to bardzo wiele znaczy.

    OdpowiedzUsuń
  8. wszystko mega *.*
    Faktycznie idiotyczny system nauczania.

    OdpowiedzUsuń
  9. 1 buty są super *-* mogłabym znaleźć takie w Polsce ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. allegro ;) wpisz: motocyklówki

      Usuń
    2. na allegro dużo podobnych - wpisz motocyklówki ;)

      Usuń
  10. z jakiego sklepu torebka?

    OdpowiedzUsuń
  11. Jezu ale ty jestes ładna , kocham cię , butki super a przy okazji mam podobna podłgoe w pokoju jak ty :) uwielbiam cię kari :) mam na imie karolina i tez czasami mówia na mnie kari czasem karola :) bUUUUUUUziak!

    OdpowiedzUsuń
  12. prosze cię tylko zebys wchodziła i robiła więcej filmików dobrze? bo ja codziennie wchodze na twojego fejsa i sprawdzam czy czegos nie dodałas . jestem twoją heheh fanką:):) będziesz więcej dodawac zdjecia i filmiki?

    OdpowiedzUsuń
  13. to ja karolina. jak można z toba porozmawiac? uwielbiam cię , pogadałabyś ze mna troche moze gg? czy coś plissssssssssssssssss

    OdpowiedzUsuń
  14. (P) Jaki masz program do tworzenia filmików na yt?

    OdpowiedzUsuń
  15. prosze odpowiedz na powyzsze pytania kari !

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgadzam się jeśli chodzi o zgłaszanie. Tez jestem w 10 klasie w Realschule i świadectwo mam słabe, właśnie przez to cholerne (nie)zgłaszanie się. Niestety tutajw szkole Epo(oceny za aktywność) są mega ważne i stanowią dużą cześć oceny na świadectwie co mnie niesamowicie denerwuje i uważam, że jest nie fair, przecież są osoby, które się wstydzą, boją, albo są nie pewne ;/

    OdpowiedzUsuń
  17. właśnie u mnie w szkole jest tak samo a na dodatek ja nie znam jezyka wiec jest mi o wiele ciężej a jestem w 8 klasie ;/ nie umiem sobie poradzic ale z tego co widze na lekcjach to w polsce my robiliśmy np z matematyki te rzreczy co oni tutaj w 6 klasie...

    OdpowiedzUsuń