niedziela, 1 grudnia 2013

Choroba

Witajcie kochani. Chciałabym napisać, że wszystko świetnie. Że się wyspałam, że mam dobry humor i że się dobrze czuję. Niestety nie mogę dzisiaj tego zrobić. Czuję się fatalnie. Zabija mnie to, że choroba łapie mnie tak szybko. Przecież nie dawno wyzdrowiałam, a tu znowu muszę leżeć w łóżku z herbatkami. Jeżeli jutro się nie poprawi, to nie idę do szkoły i lecę do lekarza. Będę musiała się specjalnie dowiedzieć co z moim gardłem, bo mój doktor od pół roku mówi mi już żebym się tym zainteresowała, bo coś jest nie tak. Dziwnie, ciekawe co może być. Mówił też, że coś z migdałkami nie tak. Jestem niewydarzone dziecko haha. Nieciekawie. W poniedziałek mam test z matmy, a we wtorek z chemii. Będę musiała to wszystko później po lekcjach pisać. Nienawidzę... No nic, ja idę dalej pic herbatę, a wy łapcie zdjęcia z ostatniego filmiku. Buziaki.



8 komentarzy:

  1. jejku jak Tobie pięknie w tej fryzurce, zdrowiej kochana ;***

    OdpowiedzUsuń
  2. jejku jak Tobie pięknie w tej fryzurce, zdrowiej kochana ;***

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku jak Tobie Karinko pięknie w tej fryzurce, no ale cóż pozostało mi tylko życzyć tobie szybkiego powrotu do zdrowia ;***

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny wygląd :D podoba mi się ;* pozdrowienia .

    OdpowiedzUsuń
  5. ogólnie śledzę twoje filmiki na yt. patrze co dodajesz nowego. bardzo podoba mi się twój styl. szczerze ci powiem że wybrałaś se świetnego chłopaka i słodko ze sobą wyglądacie <3 dodawaj z nim więcej filmików :3 a wgl ślicznie ci w koku, ubóstwiam twoją grzywkę kochana :) wracaj do zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kari ty jesteś śliczna więc życzę Ci tylko szybkiego powrotu do zdrowia :*

    OdpowiedzUsuń