niedziela, 1 grudnia 2013

Obcinanie włosów

Myślę nad obcięciem włosów. Nad na prawdę ogromnym :( Od dwóch lat próbuję je zapuścić i nic. To nie do pomyślenia, że od roku nie byłam u fryzjera, a włosy mam ciągle tej samej długości, prawda? Na prawdę nikomu nie polecam tych całych pianek, szamponetek, tych wszystkich "w ogóle nie niszczących" włosów farb. Na prawdę, nie warto. Codziennie na szczotce znajduję coraz więcej włosów. Po prostu się łamią. Są zdrowe tylko do ramion, reszta jest po prostu spalonym sianem, które prędzej czy później i tak stracę. I to wszystko nie przez blond, jak z resztą mówicie, tylko przez te różowe, czerwone, zielone, niebieskie, gówniane włosy. Te wszystkie pianeczki i szamponeteczki, których jestem największym hejterem. Chyba jestem zmuszona do ścięcia ich do ramion... Nawet nie chcę myśleć, jak będę wyglądała. Jak gówno :/ I na pewno zmienię także farbę i zrezygnuję z rozjaśniacza, którego ciągle wciska mi mama. Boże ludzie, tak nie warto. Nie niszczcie sobie włosów! :( Chcę ciemny blond i nic więcej. Jak znacie jakieś ok farby, to piszcie, bo niby farbują na blond, a różnicy w ogóle nie widzę. Bądźcie ze mną w tym ciężkim dla mnie momencie haha. Niżej wrzucam fotki w kucyczku, a na końcu w włosach, jakie planuję mieć. Buziaki, pa.



Mniej więcej coś takiego planuję... Okropnie wyglądam, prawda...

25 komentarzy:

  1. Wręcz przeciwnie super wyglądasz w takich włosach ;).

    OdpowiedzUsuń
  2. swietnie wyglondasz + zapraszam do mnie http://andziablogangelika.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przesadzaj. W tych włosach, wyglądasz ładnie, nawet bardzo! ;-)

    // Też ostatnio obcięłam włosy, ale tak szczerze, to nie żałuję tak bardzo. I tak Ci odrosną. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. w takich krótkich włosach będzie Ci ładnie tylko obetnij je na boba czy coś, ja na ciemny blond raczej poleciłabym Ci farbę z Joanny- słodkie cappucino. Ale wiem że nie mieszkasz w PL i nie wiem jak byś ja dostała...

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie Ci w krótkich włosach ;3

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładnie w takich włosach wyglądasz a fajnie jakby z tyłu były ścięte na boba :) Z farb polecę słodkie cappuccino z Joanny ale wiem że nie mieszkasz w PL..

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądasz bardzo ładnie :) Ciemny blond? Tak, będzie wyglądać bardziej naturalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Słodziutko będzie w takich włoskach

    OdpowiedzUsuń
  9. ładnie ci będzie w takich włosach

    OdpowiedzUsuń
  10. Takie ścięcie to poważna zmiana ! Jednak jak są to prędzej czy póżniej by się pokruszyły ;/

    OdpowiedzUsuń
  11. Naprawdę prześlicznie Ci będzie w takich włoskach :) ja malowałam kilka razy farbą Syoss i nie mam nic zniszczonych włosów a też prostuje i suszę :) Więc polecam tą firmę , Całuję :*

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo ładnie Ci w takich krótkich włosach :)
    Ale jak je zetniesz to będziesz żałować ;p
    i lepiej żebyś farbowała farbą niż rozjaśniaczem.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładnie:) Nawet lepiej niż w tych długich:) Miałam ten sam problem co ty,rok temu ścięłam włosy na krótko troszkę dłuższe miałam niż ty na ostatnim zdjęciu i bardzo szybko mi odrosły byłam w szoku:) Teraz znowu ścinam i farbuję na brąz. Powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Obetnij. Zdrowe włosy pięknie wyglądają i nie będziesz się tak załamywać przy każdym ich szczotkowaniu. Jak będziesz potem chciała, żeby ci szybko odrosły to jest masa sprejów do włosów w tym celu. Polecam np. jantar dostępny w Pl. Nie wiem jak w Niemczech.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie ścinaj ! ;(

    OdpowiedzUsuń
  16. Powiem ci że jesteś taka ładna że wooo i ci mega zazdroszczę urody i naprawdę ci ślicznie w długich włosach ale jest ci tak samo ładnie w tych do ramion,co do włosów to też miałam strasznie zniszczone bo farbuję i własnie też rozjaśniam i miałam tak okropne końcówki spalone i ścięłam 5 cm niecałe i kupiłam pare dupereli z syoss'a i na prawdę polecam farbuje dalej i używam szamponu z ich firmy {trzeba dobrać do swoich włosów ja mam na łamliwe i suche i kładę taką ''maseczkę'' na całą noc najbardziej na końcówki robie koka i rano spłukuję moje włosy odbiły zaczęły rosnąć i są cały czas takie jak bym dopiero wróciła od fryzjera tu masz link do tej maseczki https://www.google.pl/search?q=syoss&espv=210&es_sm=93&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=zKSbUqCYE4eN7QbasoDoCQ&ved=0CD0QsAQ&biw=1024&bih=666#es_sm=93&espv=210&q=syoss+restore&tbm=isch&facrc=_&imgdii=_&imgrc=O442ZXsmWXgutM%3A%3BkV6-FMwnFJD2_M%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.henkel.de%252Fde%252Fcontent_images%252FSyoss_Restore_Wunder_Kur_320557_web_425H_425W.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.henkel.de%252Fpresse%252Fpresse-informationen-2013_20130812-syoss-supreme-selection-professionelle-haarpflege-fuer-49255.htm%3B283%3B425

    OdpowiedzUsuń
  17. Wyglądasz tzn.będziesz w nich wyglądać ślicznie! Widzę Cię jak sobie byś je robiła na piance takie "wygniecione". Pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń
  18. wiesz co nie opcinaj tych włosów !no ale to twoja sprawa i wgl.. ale w tych do ramion też wyglądasz super :D nawet bardzo :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Polecam farby z firmy Marion. Jo

    OdpowiedzUsuń
  20. cudnie ci kochanie w takich włosach ..... kochająca przyjaciółka ( zgaduj która <3333 )

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak dla mnie to lepiej Ci w długich... ale to twoja decyzja... w krótkich też Ci ładnie... ale w długich lepiej <3 :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Łanie ci w krótkich tylko jak dla mnie troche dziecinnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie polecam syoss'a! Bardzo niszczy włosy po jakimś czasie. Ps.pisze to fryzjerka

    OdpowiedzUsuń