niedziela, 27 lipca 2014

Sesja z Mariuszem [1/3]

Cześć kochani! Nie możliwe, Karina daje post na bloga? :o A no możliwe.
Nie jestem w stanie nagrywać filmików na YouTube,
ponieważ po operacji bezlitośnie boli mnie gardło, gdy mówię.
A trzeba przyznać, że pomysłów mam nie mało!
Bardzo chcę zrobić 'czytanie z ruchu ust', na pewno będzie zabawnie :D
Jeszcze myślę z kim. Chciałam z Andreyem, ale co ja z nim zrobię, jak on polskiego nie umie?
To będzie bez sensu. Spróbuję coś z koleżankami ;) Ale na to jeszcze przyjdzie czas.
Tymczasem łapcie zdjęcia z ostatniej sesji. Na razie tylko trzy, bo byłoby ich za dużo.
Sesja składała się z trzech części i w każdej byłam inaczej ubrana.
Na koniec będą jeszcze zdjęcia z backstage'u, także czekajcie na następne foteczki haha :D

 

5 komentarzy:

  1. taka boska *o*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne zdjęcia! :)

    kam-ilaablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne, 2 i 3 najlepsze, a ostatnie mi osobiście się nie podoba, ale to tylko MOJE zdanie. :)
    Uwielbiam cię Kari (imienniczko :D) czekam na ciąg dalszy! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdanie tez sa 2 i 3 najlepsze :))

      Usuń