poniedziałek, 28 lipca 2014

SPOTKANIE W POLSCE!

No hej. Pewnie dam ten post na automatyczną publikacje gdzieś wieczorem,
bo teraz jest godzina 3:20 i nikogo tu nie ma. Po co marnować tak piękną noc na spanie.
Coś mi się wydaje, że całe wakacje spędzę w nocnym trybie :)
Ogólnie chciałam Wam dać małe info. Pomimo tego, że obiecywałam,
że będę na Meet-up'ie 2014, nie zjawiłam się tam przez ból po operacji.
Ale wszystko ok! Przyjadę do Polski za niecały miesiąc.
Zamierzam wpaść do kilku miast i spotkać się ze znajomymi z internetu,
ale także z Wami! Do Opola, Wrocławia i Warszawy na pewno wpadnę.
Mieszka tam ktoś z moich widzów? :D Gdzie jeszcze pojechać?
Chętnie pozwiedzam sobie Polskę, bo w sumie nigdzie nie byłam i nic nie widziałam.
Tak czy siak. Piszcie, gdzie mieszkacie i kto by przyszedł.
Ciekawi mnie, które miasto najczęściej będzie się powtarzało,
bo sprawdzałam, że najwięcej moich widzów mieszka w Krakowie. :D
Łapcie na koniec buziaka. Pa łobuziaki <3

96 komentarzy:

  1. przyjedź do Łomży <3 do Venedy <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Bytom/ Tarnowskie Góry :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sandomierz <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Leszno- Wspaniały Skate Park ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Do £odzi zawitaj Karinko :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. KATOWICE !!!! JA I MOJE KOLEŻANKI KLASY PRZYJDZIEMY NAPEWNIO ! JEST NAS 31 :*

      Usuń
  7. Lublin!! blagam to 2h od Warszawy jak bedziesz wracac mozesz zajechac nawet na noc cie przygarne!! jezu Karo błagam :( :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lublin właśnie :) Tez chce

      Usuń
    2. PRZYJEDZ DO LUBLINA ZGADZAM SIE!!

      Usuń
    3. jestem za:)

      Usuń
  8. Mieszkam we Wroc,wiec wpadne! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Zawadzkie / Strzelce Opolskie <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Nowe miasto Lubawskie :* *_*

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedzi
    1. Rzeszów

      Usuń
    2. Mieszkam w Stalowej Woli, ale to taka dziura, małe miasto, więc mam godzine drogi do Rzeszowa, więc RZESZÓW. :)

      Usuń
  12. Busko-Zdrój ! ;d

    OdpowiedzUsuń
  13. Poznan Gorzow Wlkp

    OdpowiedzUsuń
  14. BYDGOSZCZ !! <3

    OdpowiedzUsuń
  15. RZESZÓW,prosze :(
    fashiooonatka94.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Odpowiedzi
    1. kielce mnostwo czytelników masz ! <3

      Usuń
  17. Przyjedź do ... Rzeszowa.

    OdpowiedzUsuń
  18. Gorzów Wielkopolski <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Poznań!!! ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Przyjedz do Poznania prosze ❤

    OdpowiedzUsuń
  21. KRAKÓW KURDE.. :(

    OdpowiedzUsuń
  22. Kraków zaprasza! :#

    OdpowiedzUsuń
  23. Kraków Kraków!

    OdpowiedzUsuń
  24. Olsztyyyyn! ♥

    OdpowiedzUsuń
  25. Chętnie przyjdziemy z przyjaciółka na spotkanie w Opolu. :>
    Daj znać kiedy i gdzie odbeda sie spotkania :P

    OdpowiedzUsuń
  26. Do Iławy najlepiej

    OdpowiedzUsuń
  27. Ostrów Wlkp

    OdpowiedzUsuń
  28. Ostrów Wielkopolski
    <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  29. Łódź albo Pabianice :* ♡♡♡♡♡♥♥♥♡♡♡♡♡

    OdpowiedzUsuń
  30. Kraków pls Kraków ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  31. Katowice lub Wodzisław bo ja mieszkam w wodzisławiu i mam rodzine w katowicach i zawsze moge tam przyjechac jak bedziesz gdzieś dalej to nie przyjade :( Chyba ze w kielcach bedziesz to też bede bo tam też mam rodzine ale w innych miastach już nie mam :( przyjedz do wodzisławia lub do katowic lub jeszcze do Kielc prosze

    OdpowiedzUsuń
  32. Oleśnica!! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Luuuubliiiiiiiiiinnnn !!!!!!!! ;))

    OdpowiedzUsuń