czwartek, 23 stycznia 2014

Zakupy z Catrice

Wiele z Was zwróciło na najnowszym filmiku uwagę, że mam trochę za ciemny podkład. Brawo kochani. Już od dłuższego czasu nie mogę znaleźć dobrego fluidu. Szukam wszędzie i nic. Albo za ciemny albo na twarzy robi się czerwony. I poszłam wczoraj kupić nowy podkład i przy okazji znalazłam też korektor. Używałam ich dopiero dwa razy, ale spisują się, jak na razie bardzo dobrze. Kolor jest troszeczkę za jasny, lecz na twarzy po pewnym czasie też ciemnieje, także wydaje się idealny. Korektor za to nieźle kryje. Może chcielibyście zobaczyć jakąś recenzję na temat tych kosmetyków? Ponieważ cena świetna, jak za takie produkty. Jeszcze nigdy nie robiłam testu na żywo na YouTubie, także będzie to ciekawe wyzwanie. Piszcie czy bylibyście zainteresowani :) Niżej zdjęcia:

10 komentarzy:

  1. Mam ten korektor i polecam, a co do podkładu zrobiłam największą głupotę... Nie spojrzałam na kolory i kupiłam Photo finish i tam najjaśniejszy jest w kolorze sand beige i sie okazał za ciemny.. załamałam się..

    OdpowiedzUsuń
  2. napisz w jakiej cenie ten podkład i korektor ? i gdzie go kupię ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w Polsce kupisz w Naturze, podkład 27zł korektor 17zł :)

      Usuń
    2. korektor za 12.99zl można kupić

      Usuń
  3. tak dobry pomysł ! test na you tube jestem za:D

    OdpowiedzUsuń
  4. troche głupio . lepsze bedzie jak zrobisz o włosach filmik n ayt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety też mam zawsze problem z doborem podkładu :-( Teraz mam z MAKE UP FOREVER i oczywiscie jest za ciemny :-D

    www.japoneczkagirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny blog :) zapraszam do mnie : http://never-go-away.blogspot.com/ :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam Catrice! Używam go już naprawdę sporo i jestem zachwycona! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny blog, po pierwsze prześwietny wygląd bloga, a po drugie świetnie piszesz bez problemu i żadnego znudzenia przeczytałam całą notkę ,rzadka sztuka nie wiele blogerek potrafi ciekawie pisać. Obserwuje

    http://goodaay.blogspot.com/ zapraszam do siebie :D przydałby się komentarz kogoś z większym stażem, a jeżeli ci się spodoba zostań na dłużej i zaobserwuj

    OdpowiedzUsuń